[en línia] Curs Master InDesign: Tot sobre els Estils de text

Els estils de paràgraf i de caràcter, del dret i del revés
Descobreix com estalviar temps amb un conjunt de les característiques que fan de l’InDesign el millor amic dels dissenyadors.
Aquest curs ho toca tot, dels estils de text. Des de les coses més bàsiques (per a què serveixen, com es creen i com s’apliquen), fins als aspectes més avançats que et faran ser molt més eficient quan treballis amb InDesign.
Estils nuats, estils GREP, llistes multinivell, generar taules de contingut, importar estils de Word, aplicar estils amb el “Buscar i canviar”…
Tot el que aprendràs d’InDesign en aquest curs en línia:
- Crear, aplicar i redefinir estils de paràgraf i de caràcter
- Aplicar estils GREP per automatitzar l’aplicació d’atributs al text
- Controlar el flux del text amb estils
- Organitzar el contingut amb filets de paràgraf i requadres
- Aplicar estils amb el Buscar i Canviar
- Quadrar els estils de Word amb els estils d’InDesign
Què inclou, aquest curs?
Gairebé 5 hores de vídeo, que podràs veure quan vulguis.
Qüestionaris d’autoevaluació, i propostes de treball, per que facis el teu propi projecte.
Recursos addicionals, materials de consulta.
Quan comencem?
Aquest curs j està disponiblee.
Tu els podràs veure els dies i hores que millor et vagin, sense límit de temps.
Característiques
- Temes 64
- Qüestionaris 0
- Durada 5 hores 48 minuts
- Nivell Mig - Avançat
- Idioma Català
- Estudiants 18
- Avaluacions Yes
Presentació
Estils de paràgraf
La gestió dels estils
Estils de paràgraf (2)
Estils de paràgraf (3)
Estils de caràcter
Estils nuats
Un cas pràctic: Paradisos d'Indonèsia
Índexs i taules de contingut
Estils d'InDesign i estils de Word
- Problemes que podem tenir, amb els estils, quan els textos vénen de Word
- Mantenir les variacions d’estil
- Conservar les cursives i negretes: quin és el problema?
- Primer: definir els estils de caràcter
- Segon: buscar i canviar
- Tercer: esborrar anul·lacions
- La relació entre els estils de Word i els estils d’InDesign
- Correspondència segura
Estils GREP
Per acabar…
Eulàlia Llopart
Excel·lent
Les videos estan molt ben explicats, son didàctics i amb bons exemples. La durada és la correcte i per tant, no es fan pesats. L'estructura del curs és clara i entenedora, cosa que facilita el fet de tornar a mirar un apartat per reforçar els dubtes. I per últim, tenir tots els videos on-line fa que els puguis mirar tants cops com et faci falta. El recomano 100%
Rosa Lladó
Super interessant
La veritat és que tot i fer servir InDesign tots els dies sempre agafem vicis i descobrir com fer les coses ben fetes, a part d'estaviar temps, és molt recomenable. En Xevi s'explica molt bé i exposa coses complicades de manera simple. Per assimilar-ho bé, però això hauria de fer el curs 3 o 4 vegades més! ; )
Ramon Torres
PER TENIR SEMPRE A MA
Conjunt de videos breus molt ben explicats per resoldre qualsevol dubte dels estils de text. També he descobert coses que no sabia com es feien o ni sabia que es podien fer... :-)
Teresa Hernandez
Simplement genial!
Pots dedicar-hi el temps que vulguis i quan vulguis. Els videos estan molt ben explicats i amb un temari molt complet sobre els Estils de text. Curs molt recomenable per a tothom que vulgui apendre més o simplement actualitzar els seus coneixements.
Montse Segura
Satisfactori
Molt ben explicat i d’una manera ben didàctica i còmode, sense dependre de dia ni hora. Per anys que fa que hi treballi, he descobert coses que no coneixia i que m’ajudaran a fer la feina més àgil. Estic plenament satisfeta d’aquest curs.
1 Comment
x