El tema conté 3 respostes, té 2 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  :FAQ fa 7 mesos, 2 setmanes.

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)
  • Autor
    Entrades
    Admin bar avatar
    AlbertViolant
    Participant

Hola, Xevi i companyia:

Si exporto un document d’ID com a PDF interactiu, pot incloure un botó de compartir la publicació a Facebook o a Twitter? I si el publico a Publish Online?

Gràcies!

:FAQ
    Gestor de comptes

Hola, Albert,

Suposo que la manera més fàcil de compartir un PDF via Facebook passaria per tenir penjat primer aquest PDF en algun lloc web.

És a dir, que en lloc de compartir el PDF en sí el que faríem és compartir una adreça URL on hi haurà el PDF.

En el teu document PDF hi afegiràs un botó que tindrà una adreça un pèl llarga.
    Estarà formada per dues parts.
    En la primera, tindrà

https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u

I en la segona part, hi afegiràs l’adreça URL en que tindràs el PDF.

No sé si m’explico prou bé…

• Aquesta resposta s'ha modificat el fa 7 mesos, 3 setmanes per  :FAQ.
    Admin bar avatar
    AlbertViolant
    Participant

Sí, però em penso que el que em demana el client és el clàssic botó que trobem a qualsevol web per compartir la pàgina, notícia… directament a Facebook. En aquest cas seria compartir la publicació que pot estar penjada en alguna web o ser la mateixa publicació del Publish Online. Ara que si ho publiquem directament amb Publish Online ja es podrà compartir des del mateix Publish Online, oi?

:FAQ
    Gestor de comptes

Sí, Publish Online té aquesta opció.

Recordo aquí una mostra d’exemples fets amb Publish Online:

https://indd.adobe.com/view/c2c7aa96-405e-488f-8902-e1d96c1bea4f

A la part de baix hi ha un botó de “Share”, que té entre altres opcions la de Facebook.

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema. Login here