El tema conté 4 respostes, té 2 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el Admin bar avatar AlbertViolant fa 7 mesos, 3 setmanes.

S'està mostrant 5 entrades - de la 1 a la 5 (d'un total de 5)
  • Autor
    Entrades
    Admin bar avatar
    AlbertViolant
    Participant

Hola, Xevi i companyia:

He col·locat un doc Word a ID amb aquestes opcions d’importació:

El client ha fet servir a Word el CONTROL DE CAMBIOS. En col·locar el text a ID amb aquestes opcions d’importació, tots els canvis fets a Word s’han perdut i no han entrat amb la importació. Hi ha cap manera de poder detectar això si no saps que el client ha fet servir el control de cambios?

Gràcies

:FAQ
    Gestor de comptes

Bona pregunta, Albert!

Encara no me l’havien fet mai, aquesta.

He fet una prova, amb la versió CC2018 de l’InDesign i un Word per Mac 2011.

1) En el Word, en un document que ja tenia, he activat el control de canvis, he fet una modificació al text (canviar un parell de paraules per un altre text) i he guardat.

2) A InDesign, he col·locat amb les mateixes opcions que les que tu ensenyes, i el que veig és que InDesign em respecta els canvis fets a Word. És a dir, la versió que em col·loca és la darrera, amb els canvis aplicats.

3) a InDesign, he repetit la col·locació, però amb l’opció de Conservar estils aplicada. En aquest cas, fixa-t’hi que tenim també l’opció de Control de canvis. Això el que em fa és el mateix que en el punt anterior: em respecta els canvis. Però a més, si miro el text amb l’Editor d’articles, puc veure quins són els canvis introduïts. És a dir, em manté encara el control de canvis.

//

Tornant al teu cas, haurem d’esbrinar què ha pogut passar, que no t’hagi fet cas dels canvis.

Si em passes l’arxiu Word per email puc investigar, a veure si trobo què passa…

Gestor de comptes

Segurament la millor solució per aquest cas sigui de treballar una mica el document Word, abans de col·locar-lo.

Entenc que els canvis que s’han fet es donen per bons. És a dir, que ja no cal seguir-ne fent un seguiment.

Aleshores, li podem dir al Word que accepti tots els canvis.

Aquí expliquen com es fa:

https://support.office.com/es-es/article/aceptar-las-marcas-de-revisi%C3%B3n-4838d24c-d5d1-4c6c-8e39-78b44bd2b4cc

Gestor de comptes

Una altra via de solució, aquesta des de l’InDesign, seria col·locar el text amb aquestes opcions:

És a dir, conservant estils però descartant canvis.

Pel que fa als canvis, ens quedaria el text igual com si haguéssim fet prèviament, amb el Word, un “acceptar tots els canvis”.

Admin bar avatar
    AlbertViolant
    Participant

Gràcies Xevi. El problema el veig si no saps que han activat el control de canvis a Word i col·loques com sempre l’arxiu word a ID amb les opcions d’importació bàsiques activades. Estàs venut!!!

S'està mostrant 5 entrades - de la 1 a la 5 (d'un total de 5)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema. Login here